MEGHÍVÓ
Az MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Tantárgypedagógiai Albizottsága
tisztelettel meghívja Önöket
Kaposi József és Kerekesné Dr. Horváth Ilona:
Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések
című tanulmánykötet bemutatójára online formában 2024. október 18-én 18.30-kor.
A kötetet ismerteti:
Pozsár Andrea (Debreceni Egyetem Humán Tudományok Doktori Iskola)
Webex link a bejelentkezéshez:
https://unideb.webex.com/unideb/j.php?MTID=m8063cea9c1821c397388c9cfe9a8b8cc
A rendezvény nyilvános, minden érdeklődőt szeretettel várunk!
INVITATION
by the Content Pedagogy Sub-Committee of the Pedagogical and Scientific Commission of the Hungarian Academy of Sciences
to the book launch of the volume entitled
New Research, Innovations and Analyses in Content Pedagogy
by József Kaposi and Dr. Ilona Horváth Kerekesné
due at 6.30 p.m. 18th October 2024 on online platform.
The book is presented by:
Andrea Pozsár (University of Debrecen Doctoral School of Humanities)
Join the book launch at:
https://unideb.webex.com/unideb/j.php?MTID=m8063cea9c1821c397388c9cfe9a8b8cc
The event is open to the public, everyone is welcome!
Programok
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Tantárgy-pedagógiai Albizottság
Tudományos ülés
2023. július 5.
Program
Csapó Benő: A tantárgypedagógia mint tudományos kutatási terület
Művészetek munkacsoport
Prof. Damien Sagrillo (Luxemburg): Research in Music Methodology in the 21st Century
Tóth Alisa: Possibilities of online assessment of visual skills among elementary school students.
Csontosné Buzás Zsuzsa, Kovácsné Kaczur Andrea, Kiss Eleonóra: A hangszerek szerepe az ének-zene tantárgy-pedagógiában
Természettudomány munkacsoport
Radnóti Katalin: Fizika szakmódszertan a 21. században
Revákné Markóczi Ibolya: Minták és lehetőségek a kisiskolások integrált természettudomány-tanításában és tanulásában
Tóth Zoltán: Kisiskolások természettudományos fogalmi struktúrájának vizsgálata
szóasszociációs módszerrel
Társadalomtudomány munkacsoport
Kaposi József, Fodor Richárd, Tóth Judit: Minták és modellek - A történelemtanítás tartalmi szabályozásának magyar és angol megközelítései