MEGHÍVÓ

Az MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Tantárgypedagógiai Albizottsága

tisztelettel meghívja Önöket

Kaposi József és Kerekesné Dr. Horváth Ilona:

Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések

című tanulmánykötet bemutatójára online formában 2024. október 18-én 18.30-kor.

A kötetet ismerteti:

Pozsár Andrea (Debreceni Egyetem Humán Tudományok Doktori Iskola)

Webex link a bejelentkezéshez:

https://unideb.webex.com/unideb/j.php?MTID=m8063cea9c1821c397388c9cfe9a8b8cc  

A rendezvény nyilvános, minden érdeklődőt szeretettel várunk!

INVITATION

by the Content Pedagogy Sub-Committee of the Pedagogical and Scientific Commission of the Hungarian Academy of Sciences

to the book launch of the volume entitled

New Research, Innovations and Analyses in Content Pedagogy

by József Kaposi and Dr. Ilona Horváth Kerekesné

due at 6.30 p.m. 18th October 2024 on  online platform.

The book is presented by:

Andrea Pozsár (University of Debrecen Doctoral School of Humanities)

Join the book launch at:

https://unideb.webex.com/unideb/j.php?MTID=m8063cea9c1821c397388c9cfe9a8b8cc  

The event is open to the public, everyone is welcome!

Programok


MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság Tantárgy-pedagógiai Albizottság

Tudományos ülés

2023. július 5.

Program

Csapó Benő: A tantárgypedagógia mint tudományos kutatási terület

Művészetek munkacsoport

Prof. Damien Sagrillo (Luxemburg): Research in Music Methodology in the 21st Century

Tóth Alisa: Possibilities of online assessment of visual skills among elementary school students.

Csontosné Buzás Zsuzsa, Kovácsné Kaczur Andrea, Kiss Eleonóra: A hangszerek szerepe az ének-zene tantárgy-pedagógiában

Természettudomány munkacsoport

Radnóti Katalin: Fizika szakmódszertan a 21. században

Revákné Markóczi Ibolya: Minták és lehetőségek a kisiskolások integrált természettudomány-tanításában és tanulásában

Tóth Zoltán: Kisiskolások természettudományos fogalmi struktúrájának vizsgálata

szóasszociációs módszerrel

Társadalomtudomány munkacsoport

Kaposi József, Fodor Richárd, Tóth Judit: Minták és modellek - A történelemtanítás tartalmi szabályozásának magyar és angol megközelítései

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el